O partnerstvu
O IKT horizontalni mreži
Akcijski načrt
Organi
Dokumenti
Članstvo
Koristi članstva
O članstvu
Pristopna izjava
Spisek članov
Novice
Razvoj kompetenc
Področja
Digitalna transformacija
GIS-T
AI, HPC & Big data
Internet storitev
Internet stvari in vgrajeni sistemi
Kibernetska varnost
Kontakti
Dogodki
DIHs
AI4SI
Smart Society
ePOS
Gaia-X
Zaprte strani
English
ikthm
O partnerstvu
O IKT horizontalni mreži
Akcijski načrt
Organi
Dokumenti
Članstvo
Koristi članstva
O članstvu
Pristopna izjava
Spisek članov
Novice
Razvoj kompetenc
Področja
Digitalna transformacija
GIS-T
AI, HPC & Big data
Internet storitev
Internet stvari in vgrajeni sistemi
Kibernetska varnost
Kontakti
Dogodki
DIHs
AI4SI
Smart Society
ePOS
Gaia-X
Zaprte strani
English
Novice
O partnerstvu
O IKT horizontalni mreži
Akcijski načrt
Organi
Dokumenti
Članstvo
Koristi članstva
O članstvu
Pristopna izjava
Spisek članov
Novice
Razvoj kompetenc
Področja
Digitalna transformacija
GIS-T
AI, HPC & Big data
Internet storitev
Internet stvari in vgrajeni sistemi
Kibernetska varnost
Kontakti
Dogodki
DIHs
AI4SI
Smart Society
ePOS
Gaia-X
Zaprte strani za člane
English
IKTHM - IKT horizontalna mreža
>
Novice
Novice
Digitalna strategija
4. oktober 2018
Digitalna strategija
22. 11. 2018 od 13:00 - 15:15, GZS, Poslovna oaza
Interaktivni seminar je namenjen predsednikom uprav, direktorjem, članom uprav, vodjem poslovnega razvoja, vodjem poslovnim oddelkov, vodjem digitalnega poslovanja in digitalne poslovne preobrazbe, in vsem tistim, ki sodelujejo pri oblikovanju poslovnih in digitalnih strategij.
Program:
13.00 - 13.45
Uvod:
predstavitev, pričakovanja, glavni izzivi
Temelji razumevanja strategij
Kaj je/ni strategija
Klasični in novi modeli oblikovanja strategij in povezanega okolja
Elementi prenosa strategije v redno poslovanje: poslovni model, programi, procesi, kultura, organizacijske zmožnosti
Izzivi uresničevanja strategije
13.45 - 14:30
Digitalna strategija
Značilnosti digitalnega okolja in kaj pomenijo za oblikovanje (digitalnih) strategij
ZAKAJ digitalna strategija
Kaj je/ni digitalna strategija
Kje je pravo mesto digitalne strategije
Povezava z modeli digitalnega poslovanja in z digitalno preobrazbo
Ključni elementi digitalne strategije
14.30 - 15.00
Oblikovanje digitalne strategije
Ključni nosilci oblikovanja
Zagotavljanje skladnosti poslovne in digitalne strategije in vizualni model le-te
Izzivi priprave digitalne strategije
Izzivi izvedbe digitalne strategije
Merjenje napredka : digitalni KPIs
15.00 - 15.15
Zaključek:
Na poti spremljanja uresničitve digitalne strategije (Takeaways)
Q&A
Interaktivna razprava
Celotni interaktivni seminar bo izvedel Aleš Štempihar, predsednik IIBA Slovenia Chapter.
Zakaj se udeležiti?
(digitalna) strategija pove KAKO prehoditi pot iz trenutnega poslovnega stanja naše organizacije v želeno novo (digitalno) poslovno stanje. Digitalno strategijo bomo obravnavali izključno s poslovnega izhodišča, digitalno tehnologijo pa bomo vključili zgolj na najvišjem nivoju v smislu zmožnosti, skladnosti in pomembnosti za poslovno strategijo.
Po seminarju boste lahko začeli s pripravo digitalne strategije oziroma, če boste sodelovali z zunanjimi strokovnjaki, boste vedeli kaj od njih zahtevati. Na pot oblikovanja in uresničevanja digitalne strategije se boste podali tudi z opozorili na njene temeljne izzive in z napotki, kako jih obvladati.
Predavatelj:
Aleš Štempihar, predsednik IIBA Slovenija, digitalni strateg, inovator poslovnih modelov
Kadar je potrebno začeti s temelji digitalnega poslovanja in videti prihodnost organizacije skozi digitalno preobrazbo, je Aleš prava oseba za pogovor in/ali sodelovanje. Kot digitalni strateg pomagala podjetjem pri pripravi digitalne strategije in roadmap-a njene izvedbe, kot inovator kreira nove digitalne poslovne modele, kot vodnik v okviru IIBA iniciative Digital42 pa vam lahko stoji ob strani celotno popotovanje skozi digitalno preobrazbe organizacije.
Aleš ima 25 let poslovnih izkušenj na področjih prenove strategij, izvajanja sprememb poslovanja, inoviranja poslovnih modelov, strateške poslovnega analiziranja in skrbnika izvedbe ključnih programov prenosa strategij v poslovanje. Aleš je tudi vodilni avtor Digitalne zaobljube.
Nekaj referenc s področja strateških prenov in digitalnega poslovanja: Mlekarna Celea, Turna, Istrabenz plini, Telekom, KD Group, Petrol, Iskra Mehanizmi, Skupina Salus, Iskratel, Nektar natura, SRIP Hrana.
Kot predavatelj nastopa na konferencah in posebnih dogodkih doma in v tujini.
Kaj boste na dogodku spoznali?
Spoznali boste zakaj se je sploh potrebno ukvarjati z digitalno strategijo, kako jo pravilno razumeti, kako zastaviti pripravo in njeno izvedbo ter spremljanje. Kako je digitalna strategija povezana s poslovno strategijo, z digitalnim poslovanjem in digitalno preobrazbo. Kje naj se nahaja digitalna strategija in kateri so njeni ključni elementi. Strategija brez uspešnega prenosa v poslovno prakso je samo slika neuresničene lepše prihodnosti, enako velja tudi za digitalno strategijo.
Kotizacija in popusti
22. 11.: Digitalna strategija
29. 11.: Uspešni digitalni projekti
1 seminar
140€ nečlan GZS, nečlan SRIP
100€ člani GZS
70€ člani SRIP
2 seminarja
260€ nečlan GZS, nečlan SRIP
180€ člani GZS
120€ člani SRIP
3 seminarji
390€ nečlan GZS, nečlan SRIP
270€ člani GZS
180€ člani SRIP
Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave, oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 50 EUR + ddv.
Izobraževanje vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo v elektronski obliki, pogostitev med odmorom ter parkiranje.
Odjavo lahko pošljete na e-naslov marusa.boh@gzs.si.
Prijava na dogodek >>>
Fotogalerija
Aktualne novice >
28.1.2022
Vabljeni na Logistični kongres 2022
19.3.2019
ODPRTI PODATKI JAVNEGA SEKTORJA in DIGITALNO GOSPODARSTVO
15.3.2019
Arhiv: Tehnologije za uspešno digitalno preobrazbo: mikrostoritve, API, arhitektura za oblak, vsebniki in DevOps
15.3.2019
Arhiv: Iterativno in agilno vodenje projektov razvoja programske opreme
28.2.2019
Dogodek: Srečanje članov IKT Horizontalne mreže
6.2.2019
Arhiv: Razvoj in inoviranje poslovnih modelov
24.1.2019
Arhiv: Zagotavljanje varnosti s celovitim pristopom k testiranju rešitev
15.11.2018
Arhiv: Kako do dobre uporabniške izkušnje na spletni strani in aplikacijah?
15.11.2018
Arhiv: Skrivnosti uspešnega vsebinskega in e-mail marketinga v dobi avtomatizacije in GDPR
15.11.2018
Z digitalnim marketingom elegantno do novih kupcev v B2B in B2C
VSE NOVICE