Novice


Arhiv: Kako do dobre uporabniške izkušnje na spletni strani in aplikacijah?

Kako do dobre uporabniške izkušnje na spletni strani in aplikacijah?

23. 1. 2019 od 9:00 - 13:00, GZS, Dvorana E

Izobraževanja v okviru Hitre akademije digitalnega marketinga so namenjen podjetnikom, managerjem, zaposlenim v marketingu in prodaji, razvojnikom, zaposlenim na področju spleta in spletnega komuniciranja, vodjem marketinga, prodaje, informatikom in tistim, ki želijo povečati konverzijo ter dati na trg bolj uporabniku prijazne izdelke in storitve.


Program:

9.00 - 10.30
Kako nam pomaga optimizacija uporabniške izkušnje do nižjih stroškov in višje prodaje.
10.30 - 10.40
Odmor
10.40 - 12.00
Načini izboljšave uporabniške izkušnje (testiranje na uporabnikih, spoštovanje smernic, analitična orodja in hevristično raziskovanje). Predstavitev praktičnih primerov.
12.00 - 12.10
Odmor
12.10 - 13.00
Z design thinkingom lahko bolje spoznate vaše uporabnike in optimizirate razvoj vaših spletnih strani, uporabnikov in portalov. Izvedeli boste, kako to naredite v vašem podjetju.



Zakaj se udeležiti?

Udeleženci bodo pridobili naslednja znanja in kompetence:
  • Poznavanje področja uporabniške izkušnje in kako graditi konkurenčno prednost na tem.
  • Testirati spletne strani na uporabnikih.
  • Spoznali, katerim napakam na spletnih straneh se morate izogniti.
  • Kako lahko povečujete konverzijo in izboljšujete uporabniško izkušnjo na spletni strani.
  • Kako si pomagati pri razvoju z design thinkingom.



Predavatelj:

Mag. Simon Meglič
Mag. Simon Meglič je eden največjih strokovnjakov za e-mail marketing in uporabniško izkušnjo v regiji. 8 let je vodil internetni oddelek na Kompas d.d. in bil 5 let direktor prve slovenske internetne potovalne agencije Potovanje.si. Sedaj je lastnik štirih podjetij, združenih v ePrvak group (www.eprvakgroup.com), ki nudijo ePrvak e-mail marketing in marketing automation aplikacijo, izdajajo najbolj brano potovalno revijo v Sloveniji Potnik.si (160.000 bralcev), e-revijo Zdravo.si in nudijo GlobalWebDj.com glasbeno storitev za hotele lokale in trgovine. Na DOBA fakulteti je bil tudi 3 leta nosilec predmeta digitalni marketing. Je tudi nosilec predmeta e-mail marketing na Digital marketing institute v Zagrebu, ki podeljuje mednarodne diplome za digitalni marketing.

Ajda Marič
Ajda Marič je strokovnjakinja za uporabniško izkušnjo in design thinking. Sodelovala je v večjem številu projektov (od startupov do 100 mio € podjetij) startups to 100 mio €. Obvladuje različne metode kvantitativnega in kvalitativnega raziskovanja ( globinski intervjuji, opazovanja, testiranja uporabniške izkušnje).

O design thinkingu se je izobraževala tako v Slovenji na projektih kot na Hasso Plattner Institute of Design (d.school) v Berlinu. Sedaj končuje doktorat iz bioznanosti na Univerzi v Ljubljani.



Kaj boste na dogodku spoznali?

Pridobili boste uporabna znanja s področja uporabniške izkušnje in design thinkinga:
  • Zakaj je dobra uporabniška izkušnja danes ključna konkurenčna prednost na trgu?
  • Metode izboljševanja uporabniške izkušnje in zakaj so primerne.
  • Kako vam lahko UX strokovnjak s pomočjo hevristike izboljša uporabniško izkušnjo.
  • Analitična orodja, ki vam pomagajo pri optimizaciji uporabniške izkušnje.
  • Prototipiranje uporabniških vmesnikov.
  • Katerih smernic v uporabniški izkušnji se morate držati, da bo vaša spletna stran in uporabniški vmesnik uporaben in intuitiven.
  • Testiranje na uporabnikih (Usability testing) v praksi.
  • Eyetracking vam pove, katere elemente v vmesniku so uporabniki opazili in se jim posvečali.
  • Z metodami design thinkinga in razvoja s poudarkom na uporabnikih (user centered development) lahko bistveno pocenite razvoj in povečate verjetnost uspeha vašega izdelka, storitve, aplikacije ali spletne strani na trgu.



Kotizacija in popusti

Pripravili smo sklop 3 izobraževanj , ki se vsebinsko dopolnjujejo in smo jih združili v Hitro akademijo digitalnega marketinga. Po zaključku (trije moduli po 5 ur) boste lahko samostojno začeli uspešno izvajati digitalni marketing in imeli pripravljeno osnovno strategijo digitalnega marketinga za vaše podjetje. Prijavite se lahko na posamezno ali na vsa izobraževanja.

5.12.2018: Z digitalnim marketingom elegantno do novih kupcev v B2B in B2C
9. 1.2019: Skrivnosti uspešnega vsebinskega in e-mail marketinga v dobi avtomatizacije in GDPR
23. 1.2019: Kako do dobre uporabniške izkušnje na spletni strani in aplikacijah?            

Za člane ZIT /IKT-HM je brezplačno
 
1 seminar
280€ nečlan GZS, nečlan SRIP
200€ člani GZS
140€ člani SRIP
2 seminarja
520€ nečlan GZS, nečlan SRIP
360€ člani GZS
240€ člani SRIP
3 seminarji
780€ nečlan GZS, nečlan SRIP
540€ člani GZS
360€ člani SRIP


Skrajni rok za morebitno odpoved udeležbe je najmanj 3 dni pred dogodkom. V primeru kasnejše odjave, oziroma če se ne odjavite, vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 50 EUR + ddv.

Izobraževanje vključuje predavanja, praktične predstavitve in razlage, gradivo v elektronski obliki, pogostitev med odmorom ter parkiranje.

Odjavo lahko pošljete na e-naslov ikthm@gzs.si.


Fotogalerija