Novice


Glas gospodarstva: Šola prihodnosti vključuje digitalizacijo in umetno inteligenco, a tudi kritično razmišljanje

Ana Vučina Vršnak v posebni novembrski izdaji revije Glas gospodarstva - digitalizacija: Na osrednji evropski konferenci slovenskega predsedovanja Svetu EU na področju izobraževanja so ključni akterji poudarili, da je treba izobraževanje nadgraditi s pomočjo digitalizacije in umetne inteligence (UI), učitelje dodatno opremiti s sodobnimi digitalnimi kompetencami in šolam omogočiti sodobno tehnologijo. Brez razvijanja kritičnega razmišljanja in čustvenih kompetenc pa ne bo šlo.


  • "Potrebujemo sodobne digitalne kompetence, a hkrati kritično razmišljanje in čustvene kompetence.
  • Digitalizacija in umetna inteligenca omogočata nadgradnjo poučevanja, več interaktivnosti, personaliziranega pouka, bolj osebni način iskanja ter podpore močnih področij slehernega učenca, ne moreta pa nadomestiti učitelja."

"Konferenca »Resetiranje izobraževanja in usposabljanja za digitalno dobo«, ki jo je Slovensko predsedstvo Sveta EU organiziralo na začetku novembra letos, je v ospredje postavila prednosti in izzive digitalnega poučevanja ter vlogo umetne inteligence v izobraževanju. Združila je ključne deležnike, predstavnike stroke, učitelje in mlade, ki so skupaj razpravljali o tem, kakšna naj bo šola prihodnosti. Glavno sporočilo vseh akterjev je bilo, da je treba izobraževanje nadgraditi s pomočjo digitalizacije in umetne inteligence, učitelje dodatno opremiti s sodobnimi digitalnimi kompetencami in šolam omogočiti sodobno tehnologijo. Po drugi strani pa so ključni deležniki izpostavili, da je potrebno razvijati kritično razmišljanje in čustvene kompetence."

Vabljeni k branju celotnega članka TUKAJ. 

Fotogalerija