Novice


Arhiv: Ponovno odprta vavčerja za digitalni marketing in pripravo digitalne strategije

Potem, ko je Slovenski podjetniški sklad (SPS) zaradi izrednih razmer začasno zaprl vavčerja za digitalni marketing in pripravo digitalne strategije, sta vavčerja odslej ponovno odprta za vzhodno kohezijsko regijo. Pri vavčerju za pripravo digitalne strategije pa je tudi nekaj novosti.

 

Vavčer za pripravo digitalne strategije in Vavčer za digitalni marketing sta bila začasno zaprta zaradi izrednih razmer ob epidemiji in reorganizaciji delovnih procesov ter usmeritve večine aktivnosti na ukrepe blažitve posledic koronavirusa. Navedeno je med podjetniki sprožilo vrsto vprašanj, pri čemer jim je v pomoč nova ekipa Digitalnega inovacijskega stičišča Slovenije (DIH), enotne točke za digitalno transformacijo Slovenije, kjer bodo tudi bdeli nad ponovno odprtima vavčerjema.

 

Oba vavčerja sta odprta za vzhodno kohezijsko regijo, pri Vavčerju za pripravo digitalne strategije je dodan nov pogoj, ki prijavo omogoča podjetjem z najmanj 5 zaposlenimi.

Vavčer za pripravo digitalne strategije-  do 8.500 eur za:

  1. Novo spletno stran
  2. Novo spletno trgovino
  3. Lastno rezervacijsko platformo
  4. Novo mobilno aplikacijo.

 Vavčer za digitalni marketing - do 9.999 eur za:

  1.  oceno stanja na področju digitalizacije
  2. pripravo načrta razvoja digitalnih zmožnosti podjetja in pripravo strategije podjetja za digitalno transformacijo.

Vavčerski sistem mikro, malim in srednje velikim podjetjem (MSP) omogoča bistveno poenostavljen dostop do sofinanciranja posameznih storitev, s pomočjo katerih lahko podjetja krepijo svojo konkurenčnost in kompetence.

 

Po besedah direktorice DIH-a Katje Mohar Bastar, bodo v DIH-u z novo ekipo še naprej skrbeli za digitalizacijo malih in srednjih podjetij v Sloveniji. ''V času izolacije smo spoznali prednosti digitalizacije za nas, naša podjetja in naše družinske člane. Naš glavni cilj je digitalizacija slovenskih malih in srednjih podjetij, vzpostavitev enotne točke za digitalizacijo slovenskega gospodarstva in širše. Prizadevali si bomo za dvig digitalnih kompetenc, kar bomo ponudili zaposlenim in tudi drugim uporabnikom, '' je osrednje cilje na kratko strnila Katja Mohar Bastar.

 

V DIH-u trenutno prenavljajo tudi pogoje in zahteve pri vpisu v kataloge izvajalcev, zato je vpis v katalog trenutno onemogočen. Poleg drugih dejavnosti pa soorganizirajo dogodke in mentoriranje in s tem povezujejo stran ponudnikov digitalnih storitev s podjetji.

 

Fotogalerija