Že oblikovanje digitalne strategije ni lahka naloga. Biti dovolj dobro pripravljen za njeno izvedbo pa je še težje. Organizacije običajno načrtujejo implementacijo strategij s pomočjo digitalnih projektov, ki so v večini primerov neuspešni z vidika realizacije poslovnih učinkov in prispevka k uresničevanju strategije. Integrirana digitalna strategija v poslovno strategijo je samo eden od temeljev uspešne poslovne digitalne preobrazbe.
V petek, 7.2., je potekala delavnica z naslovom Kako pripraviti digitalno strategijo in uspešno izvesti digitalno transformacijo. Na delavnici so se udeleženci seznanili z:
· Katere so tri stopnje digitalnosti in kako vplivajo na pripravo digitalne strategije?
· Kaj je poslovna digitalna preobrazba?
· Kaj vpliva na uspešnost poslovne digitalne preobrazbe?
· Zakaj digitalna strategija in kaj sploh digitalna strategija je?
· Katra so izhodišča oblikovanja digitalne strategije?
· Kateri so bistveni sestavni elementi digitalne strategije?
· Kaj vse je potrebno izvesti pri oblikovanju digitalne strategije?
· Kdo vse mora biti vključen v pripravo digitalne strategije?
· Katere so najpogostejše napake pri oblikovanju digitalne strategije?