Novice


Kako poslovati z Nemčijo?

Kako poslovati z Nemčijo?

Združenje za informatiko in telekomunikacije, izvozna sekcija Zitex in IKT Horizontalna mreža (SRIP PMiS) v sodelovanju s Centrom za mednarodno poslovanje je 4. junija organiziralo seminar Kako poslovati z Nemčijo.

 

Nemčija je tako po izvozu kot po uvozu že desetletja naša največja in najpomembnejša zunanjetrgovinska partnerica. V nemškem gospodarskem prostoru slovenska podjetja veljajo kot zanesljiv partner. Rezultati dobrega delovanja slovenskih podjetij se kažejo na osnovi vse večjega zanimanja za sodelovanje s strani slovenskih, kot tudi nemških gospodarstvenikov. Eden izmed temeljnih pogojev za vstop na razvite in visoko-konkurenčne trge, med katere spada tudi Nemčija, je jasno definiran cilj in preučitev možnosti ter načina širitve na tuji trg.


 
V uvodnem pozdravu je Nenad Šutanovac, direktor Združenja za informatiko in telekomunikacije, poudaril, da je nujno potrebno ustvarjanje ekosistema za izboljšanje pogojev poslovanja IT sektorja. »Seminar je odlična priložnost, da si pomagamo, delimo izkušnje in si iskreno povemo, kaj je potrebno narediti, ko se podajamo na tuje trge.«

 

Kaj je potrebno narediti, da bi Slovenija več izvažali na tuje trge, je Vasko Berden, predsednik sekcije ZITex in direktor podjetja NIL poudaril večji pomen izobraževanja. » V združenju ZITex se zavedamo, da imajo ljudje  pri vstopu na tuje trge premalo znanja, zato se morajo izobrazit, kako narediti poslovni načrt, kako prodajati in ponujati v tujini svoje izdelke in storitve." 

Zavedajo pa se tudi pomembnosti  sodelovanja z gospodarsko diplomacijo ter iskanja novih kanalov prodaje, zato so se v združenju  ZITex odločili ponujati svoje znanje in storitve slovenskega IT svojim članom tudi preko največjih  Vendorjev  na globalnem trgu in vse udeležence  seminarja povabil k sodelovanju. (Več o delavnici si lahko preberete tukaj)
 

Da je Nemčija naša prva zunanjetrgovinska partnerica in velikokrat na vrhu seznama najbolj zaželenih trgov podjetij, ki se prvič podajajo na tuje ali pa širijo svoja tuja tržišča, je povedala Vanja Bele iz Centra za mednarodno poslovanje pri GZS, ki pravi, da  osvajanje nemškega tržišča ni enostavna naloga in se velikokrat izkaže za zelo drag projekt, če pred tem ni bila narejena temeljita priprava. »Domača naloga je zato ključna pred vsemi drugimi koraki na poti k nemškemu kupcu.«

 

Na seminarju je udeležencem Simon Pöpperl, vodja oddelka poslovne storitve na Slovensko-nemški gospodarski zbornici, odgovoril na vprašanje kako pristopiti k nemškemu kupcu, kako ustanoviti podjetje v Nemčiji, pa je predstavila Katja Stadler, vodja oddelka za pravo in davki na Slovensko-nemški gospodarski zbornici.

 

Na seminarju so svoje izkušnje o karakteristikah nemškega trga, bilateralnih odnosih, poslovnih navadah, dobrih praksah delili direktorji uspešnih podjetij, in sicer podjetje Žejn, Epilog in Agitavit Solutions .

 

Seminar se je končal z druženjem vseh udeležencev, ki so bili nad dogodkom navdušeni.

Fotogalerija